måndag 3 mars 2014

I det här projekt blev jag inspirerad av inredningsdesigner Lulu Carter. I ett avsnitt på Äntligen Hemma visar Lulu hur man kan dekorera en tavla med tapetpapper. Jag hade en gammal papplåda som jag klädde om med tapetpapper. Jag broderade in en bild från fotografen Vee Speers. Som ni ser kunde jag inte sluta att brodera  hi, hi, hi
Jag sydde lite här och där, men ullpärlorna i hennes hår var Joels idé





























In this project I was inspired by interior designer Lulu Carter. In an episode of Extreme Home Makeover shows Lulu how to decorate a picture with wallpaper. I had an old cardboard box that I dressed with wallpaper. I embroidered a picture from the photographer Vee Speers. As you can see, i couldn't stop to embroider, hi, hi, hi
I sewed a little here and there, but wool beads in her hair was Joel's idea


































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar